Kozge Kızlar 8de emzirip işe geliyorum aksam 6da tekrar emziriyorum, kızım 10 aylık , is yerinde sağım yapmasam kesilir mi sizce 😑
eez Kozge yani pek kesilmez gibi ama azalır gibi de 😞 benim kızımda 10 aylık işe başlamak istiyorum gündüz emmek istemiyor mu peki siz işteyken nasıl
Kozge eez ben gelene kadar emmiyor yani biberon emzik falan da almadi sağsamda içmiyor. Bide emerek uyuyordu ona rağmen sıkıntı olmadı ben yokken ayakta sallanarak daha kolay uyuyor