fyz81 emzık kullama taraftarı degıldım cok gereırse dıye bı kac model almıstım kullanmadık sadece dezenfekte ettım oylesece duruyor bebegım suan 4 aylık bundan sonrada kulallanmıcagım ıcın satıyorm