mervemurat16 Doğum yapalı 5 gün oldu sütüm çok az bebiş doymuyor.Neler yesem içsem süt artar acaba?Önerileriniz nelerdir?
uzaydamla mervemurat16 mervemurat16 24 ocakta doğum yaptım. Sütüm çok az geliyordu doymadı sarılık değeri biraz artmış oldu doktor tavsiyesi ile mamaya başladık göğüs uçlarım yara oldu artık emziremediğimden süt sağma aldım şimdi çok çok düzene girdim sana da tavsiye ederim süt sağma almanı direk süt akıyor
seboss35 mervemurat16 canım bol su iç yardımcın varsa fırsat buldukça dinlen Dut kurusu, tahin , tahin helvası süt yapıyor çiğ kuruyemişler de aynı şekilde birde hep sütüm var diye düşün o enerjiyi veer Ve duş alırken sagabilirsin
Kelebekinci mervemurat16 bol bol emzir Su içmek dinlenmekte sütü arttırıyor Ben ilk zamanlar kuru dut kaynatıp iciyordum çok iyi geliyordu yeşil yapraklı sebzelerde çok arttırıyor sütü ❤️
mervemurat16 uzaydamla pompa ile sağıyorum kaşıkla veriyoruz göğüs ucum hep yara benimde emdikçe acıyor😕
mervemurat16 sevvgi göğüs ucum yara almıyor ağzına memeyi fazla tam alıyor bu sefer benim canım yanıyor kan topladı bir göğüsümün ucu onu kullanamıyoruz
mervemurat16 seboss35 sıcak su ile zaten zor bela açtık kanalları yoksa mastit olacaktım akşamları sıcak su ile göğüse masaj yapıyoruz
ftmglcvzc mervemurat16 göğüs ucu yarası için göğüs kalkanı, gümüş kapak kullanabilirsin. Özellikle göğüs kalkanını çok tavsiye ederim.
Kelebekinci mervemurat16 benim gögüs ucu yaramı kalkanı geçirdi hatta pahalı birşeyde değildi mycey markasını almıştım bana çok iyi geldi
esra1896 6-7 Kuru incir+ 1 avuç dut kurusu+1 avuç kuru üzüm+susam bunları 4-5 litrede 15-20 dk kaynat. Bol süt olsun 🤩 Bestlak Bol su Tahin helvası Hurma
cnslsfr mervemurat16 Bestlak damla, Lactamil, Mamsel Still-Tee Ben bunları kullanıyorum canım, sütüm arttı çok şükür. İnşallah sende de işe yarar.🙏 Her emzirmeden sonra da elektronik pompa ile sağım yaparsan sütün yine artacaktır. (İki göğüs 15er dk)
mrymilay Merhaba 16 Kasım da doğum yaptım . Sütüm çok fazla değildi incir tatlısı yaptım ( 17-18 adet incir 2 yemek kaşığı şeker 50 gr tereyağı1 avuç ceviz üzerini geçecek kadar sıcak su) ( incirler yıkanıp tereyağında kavrulur şeker ceviz su eklenir yumuşak olana kadar pişmeye bırakılır. ) -Dut hoşafı iyi geldi. -Bol su içtim. -yardım edecek birisi varsa uykunuzu almanız çok önemli. -Bestlak damla kullandım. malt içecek çok işe yaradı ben de ebebekte satılıyor tadı oldukça kötü ve çok sağlıklı olduğunu düşünmesem de baya işe yaradı. -lacmix kullanıyorum süt kalitesini oldukça artırıyor ve içeriğindeki vitaminler sayesin de anneye de dinçlik veriyor. En önemlisi de sütümü düzenli bi şekilde emzirdikten sonra sağdım. Sütünüz bol olsun 💦🙏
mervemurat16 mrymilay teşekkür ederim tarif için deneyeceğim süt yapan herşeyi denerim şuan o derece🥹