Bebeğimin 40. Gununu ameliyat olup hastanede yatarak gecirdim. Göğsüm mastit oldu ve bu cerrahi operasyonla degil genel anesteziyle ameliyathanede kesiyle alindi. Sonrasinda 1 ay açık yaram kapanmadı ve sütümü ilaçla kesmeyi teklif ettiler kabul etmedim. Yaram kapandi ve buna mucize denildi. Benden mutlusu yoktu. Fakat bu 1 ay sürdü. Mastit tekrarladi yine gogsumde koca bi kitle var. Cuma gunu antibiyotige baslattilar yarin ne olacagi belli olacak. Cok kötüyüm cok yiprandim lutfen dua edin🙏 ve benim gibi mastiti bu kadar agir yasayan var mi? 😞