Bebeğim de reflü olduğunu soylemisti doktor fakat bu kadar olmuyordu. Son 2 gündür her emme sonrası kusuyor pütürlü bi şekilde su gibi degil yani. Kusmasi bir yere kadar tamam normal ama her emme sonrasi gazını cikartayim diyorum gazi çıkıyor peşinden kusuyor sürekli üst değiştiriyoruz yarın tam 3. Ayi bitip 4. Ayına başlıyor. Kilo alamaz diye korkuyorum şimdi ya da bu ayda normal olabilir mi bilginiz var mi