Elif_mihra Emzirme döneminde bu işlemi yaptıran var mı zararlı mı acaba,kaç saat sürüyor bir de bebeğim biberon kabul etmiyor tereddüt ediyorum uzun sürer diye .
DrkAyz Elif_mihra Doktorum ne hamilelikte nede emzirme döneminde saç boyatmanın bebeğe bir zararının olmadığını söyledi.
blgeblk 6.aya kadar emziren anne boya vs işlem yaptıramıyor. Yine siz de araştırın tabi bitkisel boya yapan yerler varsa Dr a danışın yaotirisiniz ama ombre kimyasalsız olmuyor
Elif_mihra blgeblk daha önce normal boya yaptırdım bitkisel ama bu kez farklı bakalım danışacağım teşekkür ederim
Dyg1dyg Hamileyken de emzırırken den yaptırdım. Doktorum bı sıkıntı gormedı kendıde gebeydı boyuyordu sarıya. Neyde kimyasal yokkı yuzune surdu gun krem bıle elını degdıgın sabun bile. Uzun suren bı islem ama