serendipty Sagarak besliyorum ama artık sütüm kesilmek üzere bu saatten sonra meme tutar mı hanımlar? Deniyorum ama agzına alıp bir kere çekip bırakıyor becerrmiyor. Memeyi tutturanlar tecrübelerini anlatırsa mutlu olurum. Ucum çok az bu arada
sedauzer06 serendipty ablam 4 ay sağıp verdi memeye hiç yaklasmiyor bağırıyordu o gün yanına uzanmış süt sagdiktan sonra oda araniyormus tutmuş ve emmiş Çocuğun küçük emer emzirme desteği alabilirsin
AEgemm serendipty biberon kullanıyorsanız önce onu bırakmaya çalışın sonra daha kolay oluyor memeye döndürmek hızlı beslenmeye alıştıkları için emmek istemiyorlar. Ben uyurken emzirdim çok acıkmadan teklif ettim memeye oyuncak koydum ilgisini çekebilecek hala tam dönmüş değil ama meme mama şeklinde gidiyoruz
mucizem10 serendipty sezaryen dogum yaptım sütüm 1 hafta gelmedi o arada biberonla mama verdik bir hafta sonra sütüm geldi bu sefer kızım memeyi tutmadı 35 gün boyunca sagdim verdim çok zorlandım bir gün hiç biberon vermedim sürekli meme verdim ağzına o şekilde alıştı
yagmure17 serendipty sağdığınız sütü eds ile vererek alıştırabilirsiniz belki memeye bi deneyin isterseniz
karan15 Merhaba emzik verdiniz mi bebeğe çene kasları güçsüz olduğu için çekemiyo olabilir memenin kahverengi kısmını tamamen ağzına almasını sağlayın süt az ise süt çayı için çok faydası var sürekli bebeğe meme teklif edin uç kısmı emdikçe biraz daha tutulabilir olcak merak etme stres de yapma sen rahat olursan bebek de rahat emer 🙏
AEgemm serendipty bir anda bırakabilirse ne güzel ama bırakamazsa enjektör parmak yöntemiyle verin parmağınızı ağzına koyuyorsunuz yan taraftan enjektörle sıkıyorsunuz ama hızlı yapmayın ki çekmeye alışsın ya da gögsünüzü emerken biberonla üstten damlatabilirsiniz biraz yorucu ama değiyor bir süre sonra emmeye alışıyor
55gmz serendipty aslında sağarak meme ucun çıkardı biraz ama…çok mu az öyle ucun…ben sağarak çıkardım benim de çok azdı çünkü
AEgemm serendipty biberonla ne kadar veriyorsanız enjektörle de o kadar verceksiniz sadece saha yavaş ve kendi çektikçe içmiş olcak önce emzirin sonra yine aynı miktarı verin enjektörle zamanla verdiğiniz miktar azalıp emmeye dönecektir
busyy1710 Benimki de 2,5 aylık ben de ne denediysem emmiyor sağarak veriyorum ama çok çok çok yoruldum her sağımda çıkan dengesiz süt, içmek istemeyen bebe bi tık kaldı delirmeme
serendipty busyy1710 aynı vaziyetteyim canım artık sağmaktan psikolojimi yitireceğim. Bir yandan çocuk ağlıyor bir yandan sağmaya çalışıyorum resmen dram
busyy1710 mervet10 2-3 saatte bir yapıyorum bu ara bebeğim çok zor yiyor benim sağma aralıkları 4 saati buluyor biraz önce ikisinden 120 cc çıktı zar zor
busyy1710 mervet10 sütüm çok olsa zevkle sağacam ama makine başımda oturup oturup boş biberon görmek çok yordu buna şükür gene de