Öncelikle merhabalar. Bana acil olarak set üstü Ocak lazım tüple çalışıcak doğalgazımız tok maalesef Vestel kullanıyorum 6 yıldır fakat istediğim gibi harlı yanmıyor her an sönecek gibi yeni almaya karar verdim . Tavsiye edeceğiniz yanması güzel harlı ateşli olan set üstü ocak var mı yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸