Merhaba 4 aydır bığazımda kızarıklık var bazen bademciklerim iltihaplanıyor doktor antibiyotik veriyor geçiyor ama kızarıklık geçmiyor bugün baktığımda boğazımda sivilce gibi bişey vardı internetten baktım hpv falan diyor korkmaya başladım başına gelen var mı