Selam anneler. Kızım 22 aylık 1 aya yakın süredir gece uyanmaları arttı memeden keseceğim gün içinde hep konuşuyorum hazırlamak için . Bundan dolayı mı bilmiyorum iyice memeye bağlı oldu . 2 yaş sendromunun sinyalleri mi geliyor bilmiyorum. Bu seferde gün içinde iyi beslediğimi düşünüyordum 2 haftadır geceleri acıktığını belli eden bi hareketi var onu yapıyor. Kan değerlerine baktırdım çok şükür iyi. Zaten uyanınca uyutmada zorluk çekiyordum bu sefer acıkması başladı. Sorum şu bazı uzmanlar bu dönemde gizli atak olduğunu söylüyor sizin bebekleriniz ne kadar sürede normalleşti yoksa kalıcı bi durum mu 😵💫 ayrıca gece mama mı vermeliyim nasıl çözeceğim bu durumu doktoruna götürmeliyim 😵💫