Aminehumamoms Kızlar gögüsümün yan tarafında koltuk altımın alt kısmında bir şişlik var yuvarlak gibi böyle çok ağrı yapıyor öbür tarafta yok ama sadace bir tarafım böyle bilgisi olan varmı kist falan mı acaba
yagmure17 Aminehumamoms emziriyorsan süt kanalı tıkanması tarzı bişey olabilir başıma gelmişti. Apse olabilir. Adetseniz veya yakınsa yada enfeksiyon geçirdiyseniz yakında lenf bezi olabilir
Aminehumamoms yagmure17 evet emziriyorum 1 aylık bebeğim var doğum yaptıgım günden beri var bu şişlik doktoramı gittiniz siz ne doktoruna gittinizki
yagmure17 Aminehumamoms yok ben doktora gitmedim şöyle olmuştu ilk 2 gün sütüm azdı 3. Gün birden aşırı çoğaldı şişti göğüslerim çocuk emdiği halde koltuk altımda şişti aynı anda ben öyle anladım bol bol emzirdim sağma makinesi aldım hemen onunla baya sağdım oyle düzeldi