buketzm Arkadaşlar selam.. göbek bağı düştü o göbekteki bakımını nasıl yaptınız acaba? Sürmem gereken bir krem önerir misiniz?
Lunaaaaa buketzm herhangi bişiy sürmeye gerek yok normal banyosunu yaptırırken genel temizliğini yapın yeterli 🌸
Milo buketzm ben Azərbaycanlıyım bizde doktorlar göbek bagi dustugunde 3 gün (spirt ) (Türkiyedə alkol olmalı yani bence eczanelerde satılır ya ondan )oneriyorlar yani uzerine püskürtüyoruz kurutuyor ve temiz tutdunuzmu yeterli diyorlar
SweetMom__ buketzm hiç birşey yapmadım 9 gün düştü 11 gün banyosunu yaptırdık ve göbek bağı evde saklıyorum😊
One-life buketzm kitler var eczanede tek kullanımlık mendil ve fısfıs alkol ben bi süre kullanmıştım kanama olmuştu doktor önerdi ismini hatırlayamadım
buketzm Lunaaaaa çok teşekkür ederim kanımsı bir sıvı var gibi geldide o yüzden iyileşmesi için bir şey sürmek gerekirmi diye sordum
One-life buketzm acımaz hiç ağlamadı kullanırken doktoruna danış yine de göbek bağı temizliği için özel bi ürün
ebrarglnr Canım ben zeytinyağı surmustum drum alkol vs önermedi göbek bağı düştükten sonra kuruyan kanı zeytin yağı ile dusurmustum eğer sıvı halinde geliyorsa bı pamukla tampon hareketlerle temizleyebilirsin ki kuru kalsin enfeksiyon olmasın
Aselincimom Göbüş bağı düştü sadece Banyodan sonra nemli kalmamasına özen gösterdim çok şükür bişey olmadı