crazyymommy Oğlum 2 aylık son 1 haftadır her altını değiştirmemde bi bakıyorum çiş taşmış. Yaz gibi değil kışın kıyafet değiştirmesi ayrı zor oluyor ısıtıcı yaktığım halde oğlum üşüyor üstünü çıkarmamı hiç sevmiyor ağlıyor. Gerçekten neden böyle oldu son 1 haftadır anlayamıyorum geceleri hele 2-3 kez değiştirmeme rağmen taşıyor. Bide uyurken farkedene kadar çocuk ıslak ıslak kalmış oluyor. Bir numara büyük beze geçtim onda da aynı oldu. Sleepy kullanıyorum ve ilk 2 ay çok memnun olduğumuz için 700 bez depoladık. Napıcam bilmiyorum 😪 Kanatları da açıyorum bezi de genişletiyorum takmadan 2 aydır hiç böyle bişey olmuyordu. Neden kaynaklanabilir çözüm önerisi olan var mı 😪
mrsfly crazyymommy bez küçük geliyor olabilir 700 bez çok fazla benim kızım 4 aylık ilk iki ayda birer numara atladı. Bebiş kaç kilo kaç numara bez kullanıyorsunuz?
sezer2022 crazyymommy sleepy kadar küçük ve kötü bi bez yok ilk aylar prima pr care kullandık, sonra a101in soffioya geçtik hiç taşma olmadı
Kader3851 crazyymommy sleepy çok sızdırıyor malesef ki bnmde elimde 120 tane var onlar bitsin başka marka kullanicam zibini kontrol edin bnce benim oglumda 2 aylık zibinlar için apart var büyütüyor onu kullanabilirsiniz
crazyymommy mrsfly Bir numara büyük bez de aynısını yaptı denedim. Sleepy 2 numara kullanıyordum 3 e geçtim yine aynı, oğlum 4,5 kilo. 3,4 numara bezleri depoladık 4 uzun süre devam ediyor dediler
canan1905 zıbını çok sıkıyorsa kenardan pırtlatıyodur belki benim kide artık 9 aya yaklaştı mesela zıbınları küçülmüş alttan ilikleyince sabah baktım bez dolu değil ama kenardan sızdırmış belki seninde zıbını sıkıyo olabilir bezi
crazyymommy canan1905 Evet yaa zıbınları çok küçüldü 6 aylıklar bile olmuyor boyu çok hızlı uzadı. Ondan mı acaba 🤔
mrsfly crazyymommy anladım önlem almışsınız zaten, markayı değiştirmeyi düşünürmüsünüz belki sleepy den kaynaklı bişeydir.
ecem2479 crazyymommy ilk zamanlar bizde öyleydik bezden kaynaklanmıştı molfixe geçtik bebeğinizin üreme organını hafif elinizle bezlerken aşağıda olduğuna emin olun bazen yukarı doğru idrar kaçırıyorlsr🥰
marsiyen crazyymommy Bende sleppy almıştım ilk bir ay idare etti ama sonra sızdırma başladı ben molfix e geçtim. İlk başta temkinli olmakta fayda var. 700 adet riskli olmuş birazcık
KuzyAkn28 crazyymommy molfix alabilirsiniz. Gunduz takip etmesi kolay oldugu için gunduz depoladinizi kullanirsin. Gece molfix takarsın.