Yalancipislikler Bugün fark ettim başparmağınım tırnağı bu şekilde. Batık olablir mi kenarı çok hafif şiş gibi. Bi de tırnağı böyle katmanlı gibi duruyor ne olablir bilen var mı ? Bir de ne yapablirim? Çarşamba doktor kontrolü var ona da gösteririm.
MinikPandam_ Yalancipislikler ayak tirnaklarini eğik degil küt kesin bebeklerde tırnak batması olabiliyor ama sizde var mı emin olamadım. doktorun görmesi daha iyi olur
Themom_ Yalancipislikler bebeklerde batık cok oluyormus doktorumuz söylemişti benm kızımda da oluyor her kestiğimizde masaj yapıp dışarı doğru açıyorum tırnak yatağını birde fito krem sürüyorum ama eti kıpkırmızı oluyor sizde öyle kırmızılık göremedim batık mı değil mi bilemedim doktorunuza atın bence fotoğrafını
Yalancipislikler MinikPandam_ eğik hiç kesmedim hep düz kesiyorum da bu nasıl böyle uzadı bende hala şaşkınım😅
Yalancipislikler Themom_ teşekkür ederim. Doktorumuz özelde değil şehir hastanesinde maalesef o şekilde ulaşamam ama 2 gün sonra randevumuz var mutlaka göstercem
nnuurrr Aynısı bizde de var doktora sordum ama net bir cevap vermedi. 🤷 Ben de burada önerileri bekleyeyim.
Yalancipislikler MinikPandam_ sıpa kestiriyor mu ki uykudan bile uyanıp çekiyor ayağını. Bugün zar zor kestim şükür 😅