snyck branş benimde hocam. 7 ay 20 günlük şimdi şubatta 9 aylık olmuş olacak inşallah. Birde ben normalde köyde görev yapıyorum orda idarem elinden geleni yapar ama mesafe çok uzak sabah 7 de gidiyorum akşam 4te geliyorum o yüzden merkeze görevlendirme alıcam filan is çok 🤦♀️😂