ikos58 Bebeğim 4 aylık. Doğduğundan beri meme ve mama birlikte kullanıyoruz. Başlarda hafif kızarıklıklar oluyordu ama özellikle son bir haftadır alnında ve başında sivilcemsi ama etrafı neredeyse 50kuruş büyüklüğünde kırmızı lekeler oluyor bir kaç saat içinde kendiliğinden yok olur fakat sonra tekrar çıkıyor. Kaşınma vs elini oralarına götürme durumu yok. Bu sabahta kafasında hafif konak oluşmuş. Acaba cilt kuruluğundan mı oldu? Şampuanını değişmeli miyim? Bübchen kullanıyorum ve aslında memnunum ilk kez böyle oldu. Mustela konak şampuanı mı kremi mi almalıyım? Konak şampuanı mı yoksa hassas ciltler için farklı bir şey mi almalıyım? Bu durumu yaşayn var mı? (Doktorumuz şuan yurtdışında son muayene de ciddi bir şey değil hafif alerji demişti o yüzden bir hafta doktora gidemeyeceğiz o yüzden sizlere danışıyorum)
Cglkzn Buna benzer sikayetlerden pazartesi günü doktora götürdüm oğlumu yediklerine dikkat edeceksin dedi çikolata domates yeme kendine ayri yemek yap içine salça koyma dedi kuruyemiş yeme cok canın isterse 2-3 tane sadece ceviz ye dedi canin tatli istediginde kuru üzüm ile gecistir dedi öyle yapiyorum şimdi azaldi gibide sanki şampuan degistirdim bende kafa derisi kepek gibi dökülüyordu mustela aldim kargoda şuan gelmesini bekliyorum konak içinde zeytinyağı ve sütümü sürüyorum kaşlarında var oğlumun
ikos58 Cglkzn canım son zamanlarda mı oldu hep mı vardı? Kızarıklıklar gun ıcerısınde yok olup tekrar cıkıyor mı yoksa hıc gecmıyor mu ?
Cglkzn ikos58 son zamanlarda oldu saçlarının dibinde vücudunda vardı baska bi doktora sordugumdda gecer gecer demişti bu bayan yazdıklarımı söyledi hakikatende dogru ben biraz çikolatayı abartmistim🙈