Bizde 26günlüğüz bebegim kıvrandıkca benim ağlayasım geliyordu. Birkaç gündür rezene çayının içinde bir çay kasığı kimyon atıp demlenmeye bırakıp ılık halde tek nefeste içiyorum. Tadı berbat ama cocugum için herşeye değer. İki gündür rahatız sadece tuvaletini yaparken biraz zorluyor yapınca sakinliyor. Herkese tavsiye ederim