Baharyavuzzz Kızlar ilk gebeliğimde 1 hafta gecikmede betam 230ken bunda 4 gün gecikmede 820 beta çok mu yüksek komşumuz yok yüksek sanki ikiz gibi dedi ama emin olamadım regl olacağım günün akşamı test yaptım çift çizgi çıktı çok karışık geldi banada
[silindi] Baharyavuzzz Gayet normal değeriniz. Her gebelik değeri bile olmaz. İkiz gebelikte kanda belli olmaz. Reglimden 2 gün önce beta ile hamile olduğumu öğrendim. Değerim 1420ydi. Ve tek çocuğum var.
sek_kahve Baharyavuzzz ikiz olsaydı 5binlerde olurdu. Benim 4 haftalık gebeyken betam 5500 civarıydı. 7-8 haftalık zannetti aile hekimi. Kalp atışı duymak için hastaneye gittiğimde daha erken olduğunu, ikiz olduğu için betanın yüksek olduğunu öğrenmiştim. Ultrasonla anlaşılır ikiz olduğu
Birminikaslan Baharyavuzzz bence normal ya benimde 3 gün geçmişti verdiğim kanda 650 700 gibi bir şey çıkmıştı
limonkolonyasi Baharyavuzzz 1 hafta gecikme ile betam 3600 kusurlerdiydi ayrıca sadece beta ile ikiz hamilelik belli olmaz ki canım
Betulsark Herkeste farklı çünkü herkesin hormonları farklı çalışıyor yani oyuzden bi ultrason harici belli olmaz bazılarının 4-5 ayinda bile anca belli oluyor cok iyi saklandıkları için
1sirinannesi Baharyavuzzz Yok çok normal betanız, bende 4 gün gecikmeyle 1547 çıkmıştı, öyle olsaydı bende ikiz doğururdum. 😂
Abaegrk Baharyavuzzz benim ilk baktırdıgimiz da 290 çıkmıştı adetim bir gün gecikmisti sadece. Bir buçuk hafta sonra 1500 olmuştu bence sizin de normal