5 gün önce sabah gözümde batma ve kaşıntıyla uyandım. Kaşıdıkça kaşınıyor ve kızarıyor sulanıyor. İçinde bir şey yok ama bir şey sürekli batıyor. İt dirseğimi çıkacak ne anlamadım. Hastaneye gittik ama hamile olduğum için bir şey veremedi. Yıkadılar gözümü geçer gibi oldu ama geçmedi. Evde çay posası denedim defalarca yıkadım geçmedi. Önerisi olan var mı sabtım kalmadı sabaha kadar uyuyamıyorum