Merhabalar arkadaşlar kızım 7 aylık 5 günlük ve doğduğundan beri mama kullanıyorum ama mamalardan yana da sorun yaşıyorum ne yapıyorsam ne alıyorsam kızım uyanıkken içmiyor yatarken zorla içiyor mama değiştirdim yine aynı sma mama kullandım aptamille geçtim 2 dir onu veriyorum yine aynı ve bugün baktım ki kokusu cok iğrenç balık gibi kokuyor tadı çok farklı acaba bozuk mu diye endişelendim tarihi de geçmemiş ama benim içim rahat etmedi hemen gittim arkadaşımın bu sefer önerisiyle bebelac aldım umarım bunu sever ve kilo alır kızım çok ufak tefek 😢tabi herseyin başı sağlık yeterki yesin içsin diyorum çok iştahsız bir bebek