Kızım 10 aylık. 2 uyku yapıyoruz ama sanki fazla geliyor. 2. Uykusunu 6 da bitiriyordum kendisi 6 da hemen uyanirdi. Şimdi ilk uykusunu uzun tutuyor 2. Uykuya da geç yatirmak zorunda kalıyorum bu defa da gece uykusu geç kalıyor. 2 gecedir de sabaha kadar uyuduğu yerde ağlıyor dişi geliyor patlayamadi hala. Bu gün sabah 8 buçukta kalktı geri uyudu 9 buçukta 12 ye kadar ful uyudu dokunmadim ben de gece uyuyamadigi için şimdi ilk uykusuna yatırdım şaştı gene uyku düzeni