Merhaba 3 yaş 5 gün oldu tuvalet eğitimine başlayalı. Çiş çok güzel söylüyor ama kakayı tutuyor. 1 kez yaptı tiksindi daha yok 🤦♀️ kitaplar mı okumadım stickerlar mı yapıştırması yok yok. Islak mendille al kakayı diyor bezde alır gibi. Şu an köşe bucak yer arıyor kakayı altına yapmak için. İnatla yapmıyor yapmıcam diyor başka bişey demiyor 🤦♀️ artık ağlamak üzereyim. Lütfen yardımcı olabilir misiniz fikir rica etsem 😞