Merhaba kızlar kızım 2.5 yaşında bugün ilk kez tuvalet eğitimine başladm sabah guzelce konustuk bezi ckardk kültot,boxer vs giydirdim. Tuvalet olayinida anlattim beni anladi hepsine tamam dedi. İlk çişte anne cisim geldi dedi ben gittiğimde isemisti neyse 2.ye yine işemisti tuvalette yapmamsti 3.ve 4.kez cis yaptm dedi ustune isedi her ciş yapmasndan once cisin var mi demistm var diyodu tuvalete goturuyodum oturuyodu bekliyoruz ama yapmıyodu bitti diyip kalkyodu 15 dk sonra ustune isiyodu. Simdi anlad kadarıyla cisini tutuyo o an tuvalete yapmyo kalkinca yapiyo bununla nasıl baş edebilirim? Pes etmek istemiyorum daha ilk gün. Bu arada klozet aparati kullanıyoruz korkmuyo gayette oturuyo. Baska ne yapabilirim? Böyle olunca gece nasıl gecicek bilmiyorum gece bez takmayi dusunmuyorum bu arada