urazkomm ya hanımefendi size zorundasınız diyen oldu mu ? 6 aylık bebek kahvaltısı diye POST BAŞLIĞI açarsanız ben de size doğru olanını söylerım.
Bu kadar tepki vermenizin bir manası yok.
burası her türlü yoruma açık bir platform. Bu konuda da dikkatinizi çekerim .