Elifyor eraysen bazen gelişigüzel olması daha heyecanlı oluyor 😄 ben naparım ki söylerken inşallah elime yüzüme bulaştırmam 😄
eraysen Elifyor olsun bulaştırmaktan korkmayın elinize yüzünüze bulaştırırsanız o da değişik bir anı olur ☺️
lidokain 1minnos_annesii ikinci için bu kadarına gerek var mı tamam her bebek ayrı bir mutluluk ama bu abartı 😀
eraysen Elifyor baya sabırlısınız herhalde ben olsam iki üç fark etmez sabredemem 😂inşallah en güzel şekilde olur
Gzide32 Elifyor yaaa şans iste Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat etsin inşallah😍🙏 benimde bir tanıdığım var düşük sonrası 1 sene ara verdiler yaklaşık 5 aydır deniyorlar ama sonuç yok tamamen şans meselesi
Elifyor Gzide32 inşallah canım teşekkür ederim ❤️ Allah isteyen herkese nasip etsin vardır onunda bir zamanı 🤲
aysealb_ Elifyor bence ideal zamanlama olmuş kızınızda baya büyümüş çünkü maşallah rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, benim de kızım 1 yaşında 2 yaşına gelince istiyorum rabbim nasip ederse 🤲🏻🌸🥰