10 aylık oğlumda yumurta alerjisi çıktı, kullandığım organik bebe bisküvisinde eser miktarda yumurta içerebilir yazıyor. Emzirdiğim için ben de uzak duracağım yumurtadan. Çoğu üründe eser miktarda yumurta ibaresi var. Onlarda da sorun olur mu acaba?
Ayrıca 1 yaş aşısını hastanede yaptırmamız önerildi. Mesela şehir hastanesine gidip aşı olmamız lazım deyince acilde mi yapılıyor yoksa cocuk doktoru randevusu alıp mı gideceğiz, tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim