Selamselam aa dostlar 😁 robot süpürge almayı düşünüyor burda açılmış bütün postları okudum sayılır 😁 en azından marka tercihimi 2ye düşürdüm benim için büyük başarı 🤲🏻 neyse aklımı kurcalayan şey istasyon meselesi gerçekten gerekli mi? İçine herhangi bir poşet torba vs konulur mu yoksa ayrı mı almak lazım? Bilgi sahibi olan anneleri bu posta bekliyorum 🙏