lceLady Dün aldım.ilk kez yedim bu arada. Salata yaptım ama bana cok agır geldi. Midem alt üst oldu. Baska nasıl değerlendirebilirim bunu. Cocuklarda veya bize yemeklerde Büyük aldım birde çöpe gitsin istemem SiZler neler yapıyorsunuz
Elfgrn lceLady ben olduğu gibi yiyorum çok güzel oluyor. Onun dışında sarımsaklı yoğurt Yapıp sos olarak kullanabilirsiniz
Mmeelliikkeee lceLady havuç tarator :) yani yoğurtlu mayonezli soslu salatalarda kullanın hem sulanmıyor salatalar daha güzel oluyor
tombikbebe lceLady mantı olabilir ya da ben kahvaltıda yoğurdun üzerine pul biber nane döküp ekmekle yiyorum öyle de yiyebilirsiniz
Ballikizim99 Ben süzme yoğurt çok severim hatta taze yoğurt kullanmam direk süzme kullanırım tarhana çorbasına katarım cacık ayran yaparım mantıya katarım makarnaya katarım
kelebek_17 lceLady kayınvalidem yeşil biberi yağda kavurup, üzerine süzme yoğurt ekliyor, bir iki ateşte döndürüp kapatıyor çok güzel oluyor.
Tubatalha lceLady Mezeler de kullanabilirsiniz yayla çorbası kuskus çorbası ben oğluma yapıyorum mesela tadı çok güzel mantı cacık ayran vs aklıma bunlar geliyor 😅
Gizmokzilla lceLady biz onu direk öyle kullanmayız asla. Ben çok severim süzme yoğurdu. Şu ile açarım sonra da biraz tuz dökerim. O zaten direk öyle yenirse ağır olur 😅
bernnaa lceLady Rus salatası Havuç tarator Mantı üstüne Kızartma üstüne Yoğurt çorbası Keke sulandır koy Çorbalara terbiye Kahvaltıda kızarmış ekmek üstüne Yemek yanına hafif sulandır Cacık- ayran ( bol köpüklü olur hemde )
Tugcekvs Acı seviyorsanız atom yapabilirsiniz kuru biberi biraz yağda kavurup isteğe bağlı sarımsak koyabilirsiniz
Duyulurum lceLady kullanırken normal yoğurt gibi fazla fazla değil az miktarda koymak gerekiyor süzme yoğurdu. Mesela yarım kilo ıspanak ve bir dolu kaşık süzme yoğurt gibi. O zaman ağır olmaz