14 aylık bebeğimde yeme reddi var. Ek gıdaya başladigimizdan beri hiç iştahlı çok yiyen bı bebek olmadı. Bazen birkaç kaşık alıp daha yemek istemiyor bazen hiç ağzını açmiyor. Çalıştığım için babannesi bakıp onda daha iyi yemek yiyor ama babasıyla bende çok yemiyor. Strese girdiğimiz için etkileniyor belki bilmiyorum. Ayına göre boyu kilosu az. Kan değerlerinde bişey çıkmadı ama doktor denir damlasini artırdı. İştahı açılır dedi bir etkisi olmadı. Çok az yiyor. Böyle sorun yaşayan çözüm bulan var mı? Ya da beslenme terapisi alan var mı ?