irosiva Kızlar oğlum 13 aylık artık yavaş yavaş yürümeye başladı ve ayakları içe basıyor bende de içe basma var ordan biliyorum ayağında pandif durmuyor hep içe bastığı yerden kayıyor Ankara da götürebileceğim özel ya da devlet iyi bir doktor var mı