Merhabalar kızlaar 🌸
OG natural’in bebek irmiği, pirinç unu, bebek tarhanası, tam yulaf unu, keçiboynuzlu bisküvisinden falan sipariş ettim bugün.
Kullanan var mı acaba ?
Nasıl tarifler uyguluyorsunuz bunlarla?
Bir de, 6 aylık yeni ek gıdaya başlayan bebek için mesela bu yaptıklarımızdan günde 1 kere mi yedireceğiz ? 😇