Anti-potasium diye bir toz ilacımız var, meyve suyu ile karıştırıp vermeye çalışıyordum ya da geceleri başucuna koyduğum suya karıştırıp veriyordum ama bir türlü içmek bilmiyor, doktorumuza içmediğini söylediğimde Tamam artık kullanmamıza gerek yok demişti. Geçenlerde bu ilacı Tekrar başlamamızı söyledi ama ben veremiyorum içmiyor. Nasıl içireceğim bilmiyorum, İnşallah bilen birisi vardır. Doktor içmiyorsa şırınga ile makattan da verebilirsin dedi, ama daha denemedim