ikitosbikannesi benimde ikinci oğlumda böyle bir problem oldu kaşığı bırakmak, ek gıdaya ara vermek, yiyeceği her şeyi önüne bırakıp kendi yemesini beklemek vs vs hiçbir şekilde istemedi yemedi 10 aylık daha yeni yeni alıştı ek gıdaya bazen ne yaprsan yap olmuyor maalesef zamanı gelince kendi istiyor şimdi her şeye saldırıp kendi yiyor