[silindi] Poşetle dondurduğum sütü buzdolabının altında çözdürdüm ama içinde sanki kesilmiş gibi beyaz beyaz şeyler vardı. Nasıl anlarım bozulduğunu. Tadıda bi garip sanki ama bilemedim
Reckless [silindi] yağı üste çıkıyor diye biliyorum öyle olunca süresi geçmediyse bozulduğunu sanmam. Kendi kendine çözülmeli ya da soğuk suyun içinde bekletilerek çözülmeli. Isıtmayı çözüldükten sonra yapın
Reckless [silindi] 2-3 gün olduysa ve o şekilde çözdüyseniz hiç korkmayın:)) sütünüzün yağıdır o beyazlık muhtemelen