Mastit olmuştum geçti gibiydi sonra Bi göğüs ucu ağrısı başladı ama ağrı 3 5 dakika anca sürüyor arada bir girip çıkıyor her ağrıdığında memenin ucu bembeyaz oluyor ağrı geçince beyazlık kayboluyo . Göğsümün ucundan ziyade içinde çok farklı bir ağrı var sanki açık Bi yara var oraya kolonya döküyorlar gibi çok acıtıyor ve kalbim duracak artık diyorum sonra ağrı Bi anda kayboluyor . Nedir bu perşembe anca gidebilcem doktora . Böyle bisey yaşayan var mı