Merhaba anneler doğumdan 2ay sonra saç dökülmesi başladı baya bayaa dökülüyor bebeğim saçımı çekti baktım elinde 5-10 tel saç , bebeğimin de bir yerine dolanır saç teli diye sürekli saçımı topluyorum dikkat ediyorum ama eskiden hiç saçım dökülmezdi ne zaman biter bu dökülme veya önerisi olan var mı