Bebeğim 1 aylık çok gaz sancısı var karnı şişiyor masaj yapıp damlayla normale dönüyor sonra tekrar şişiyor. Kakasını yaparken çok zorlanıyor bacaklarını karnına çekip kıvranıyor. Metsil hiçbir işe yaramadı Nurse Harvey’s şurup kullanıyorum düzenli kullandım şimdi de 2 gündür kakasını yapmadı normal diyorlar ama sancı yüzünden 2 saat tam uykusu yok bebeğin şurupla alakası olabilir mi bu sadece anne sütü alıyor kabız olabilir mi ben kabızım şuan ondan olabilir mi birde bu şurubun içindeki şırınga ile kullanıyorum bazısı şeker kaşığı falan yazmış ama doğru mu şeker kaşığı öyleyse ben bebeğime çok fazla şurup veriyorum demektir