Merhaba anneler.16 aylik bi oglum var.8.aydan beri hep emerek uyuyo.oncesinde kuckta sallnrak yada emzikle uyuyodu.dis donmnde emzigi birakti.emerek uyumya alisti.geceleti asiri uynmaya basladi 1 yasina girdginden beri.son zmnlrda yarim saatte 1 saatte bir uynmlara bsladi.bazn saatlerce memede uyumk istiyo.birakinca meme diye agliyo.kucuk oldgu icin memeden ksmek istemiyorum.memeyle uyku ilisk8sin8 ayarlayarak kndimce bi uyku egitimi vermk 8stiyorum.srmk istedgim sey aslinda uyku egitimi alan annelere.ilk ogle uykusuyla bsladim bugun.oncesinde emzrdim.gecedende uykusu gldigi icin kucakta pispis ypip gezinerek uyuttum.birz agladi ama direndim.sukurki uyudu.aksmda ayni yapicam.aksam daha zor oluck gibi gliyo insllh basririz.bunu zmnla besigine koyma gibi d7znliycm asama asama ypmayi plnliyorum.asil sorum.gece uyndginda nrmlde memeye ytinca dliyo simdi npicm.hic mi emzrmycm yada emzirme sıklıgini nasil ayrliycm.bu kac gun srer byle.