Kızlar yaklaşık 20 gün önce merdivenden düşüp omurgamdaki L2 ve L3 kemiklerimde kırılmalar oldu. Doktor istirahat ve ağrı kesici verdi ve kırığın çok ciddi olmadığını söyledi ama ağrıların bir süre devam eder dedi. Ağrılarım gitgide azaldı ama asla geçmiyor her gün ilaç içmek de istemiyorum ama bazen dayanılmaz ağrılar oluyor sol kalçamda. Bazen hiç geçmeyecekmiş gibi hissediyorum. Böyle bir şey yaşayanlar ağrılarınız tam anlamıyla ne zamn geçti? Asla ev işi yapamıyorum yapsam da çok yavaş ve dikkatli yapabiliyorum . Ne zamana kadar böyle gidecek bilmiyorum lütfen bilgisi olan paylaşabilir mi?