Gzdeymn MelisasMom Bizimkisi buydu e bebekten almıştık zaten çok kullanılmıyor diye uygun bişey tercih etmiştim önündeki oyuncağı çıkartmıştım hafif katlanır kullanışlıydı
MelisasMom Tombikdonerartikcokpahali şuan araba kullanamaz o aşamaya gelsek zaten adım arabası alırdım, yürüteç konusunda herkesin hassasiyeti farklı öneren önermeyen ben denemek istiyorum
Batuhaannn MelisasMom prego markasının aldım ben çokta memnunum. Hem sallanma özelliği var hemde yürüteç
-Kuzika- MelisasMom ben e bebekte satilan kikkoro speedy modeli onu alacagim. Etrafimda herkes ondan kullandi ve cokta memnunlardi fiyatida digerlerine göre makul. Yurutec onermeyenleride anlamiyorum cocuk 6 7 aylikken emekleyemiyor yuruyemiyor kucakta tasisan tasiyamiyorsun sanki sabahtan aksama kadar onun icinde birakacagiz alt tarafi yemek yaparken yada temizlik vs kisa kisa
cetin01 MelisasMom basit bişey alın marka ve pahalı olan yürütecler çok ağır ben oğluma e bebekten aldım kımıldatamıyor çok ağır tekerleri dönmüyor çok pişmanım
Uzuunkirpiklimm Normal hafif bişi tercih edin çünkü sürmesi zor oluyor oğlumu 5 aylıkken bindirdim maşAllah 10 buçuk aylıkken yürüdü ama tabi içinde saatlerce kalmadı ve eliyle ulaşacağı tehlikeli şeyleri kaldırdım rahat şekilde bindi