Zahsen1233 Bebeğim şuan 2 ay 6 günlük anlayamadığmız sebepten sürekli ağlıyor karnı tok, aştı temiz,gazı yok ve gün içerisinde uykuya dalmakta zorlanıyor. Böyle bir durumla karşılaşan anneler yazar mısınız?
nur9777 Zahsen1233 karnı ağrır bebekelrin. Ayağını sıcak tutmaya dikkat et . Bide hava aldır güzelce giydir. Odanızı havalandırın. Ama sakin ol, bebeğin ben büyüyorum diyor :)
pnrakbulglsy Benim bebeğim 4 aylık şu an 2 aylıkken bizde o tarz sıkıntı yaşadık bende gazı yok diye düşünüyodum ama varmış 🫠 doktora götürdük gaz damlası kullanmaya başladık sab simplex. Günde iki sefer verdim biraz daha rahatlamıştı yoksa sürekli ağlama halinde ve huzursuzdu. Muhtemelen karnı ağrıyodur gazı vardır. Bol bol masaj yapın duş aldırın ayağını sıcak tutun. Böyle biraz daha rahatlar umarım 🙏🏼