beybimeybi dökülme süreci 6,7 ay devam etti normal seyrine döndü dökülmem, şu an her taraftan bebek saçlar çıkıyor tabi dökülen kadar çıkar mı bilmiyorum saçımın yarısı gitti. UrbanCare tonik sprey kullanıyorum onu kullanmasam bu kadar iyi çıkar mı bilemiyorum.