Rumeysa_18 Rota aşısının 2. Dozu var yarın ilkini yaptırdık ama süt elermişiz teşhisi konmamıştı daha şu an diyetteyim doktor alerji dedi 2. Dozu sormayı unuttum doktoruma ne düşünüyorsunuz _
Toprakdnrr Rumeysa_18 bende yarın sorucam doktora. Perşembe günü aşımızın ilk dozu var. Şuan diyetteyim bende aşıyı yaptıralım mı diye sorcam
SuperrMom Rumeysa_18 bende ilk dozunu yaptırdım ancak bebeğim alerjik olduğu için ikinci dozunu önermedi doktorumuz ve yaptıramadım.
Rumeysa_18 37inci bebeğime aşı olacak ben süt alerjisi olduğu için bebeğimde diyet yapıyorum onu yazdım
Toprakdnrr SuperrMom sizin de mi süt alerjisi ? Neler yiyorsunuz? Emziriyor musunuz? Bizde diyete yeni başladık çoğu şeyi tüketmiyorum
SuperrMom Toprakdnrr emzirmiyorum ben 10 aylık bebeğim çoğu şey yasak keçi sütünden yoğurt peynir de dahil.
Mervesengul Alerjisi olan bebeklere önerilmiyor mu anlayamadım bende diyetteydim alerjisi olup olmadığı belli değildi 3.ayına kadar diyet yaptım ama ara sıra diyeti bozduğum oldu ona rağmen biz rota aşısını yaptırdık
Toprakdnrr Rumeysa_18 valla bir hafta oldu zorlanıyorum bende. Allah kolaylık versin hepimize tek iyi olsunlar da. Peki şikayetleriniz azaldı mı?
Poncikbirannis Rumeysa_18 benimde bebeğimde alerji vardı, alerji uzmanı olan doktorum aşıyı kendi elleriyle yaptı, yaptırın kesinlikle
Hgztp Rumeysa_18 iki gün önce rota virüsü aşısının ilk dozunu yaptı doktorumuz, biz de alerji testi sonucumuzu bekliyoruz aynı zamanda. Doktorumuz açıklama yaptı bize süt alerjisi olan bebeklere önermiyorlardı rota virüsü aşısını ama artık hiç bir alakası olmadığı anlaşıldı yapılabiliyor dedi.
Minime Rumeysa_18 kızımın alerjisi varken 3 farklı doktora gidiyorduk,tek yaptır diyen çocuk doktorumuzdu ilk aşıyı yaptırdım,sonra alerjiyi tetikledi,ikinciyi yaptırmadım,eğer ilkinde bi sorunla karşılaşmadıysanız yaptırın bence
Rumeysa_18 Minime sağlık ocağındaki hemşire ilkinde bişey oldu mu dedi yok dedim o zaman yapalım ikinciyi de dedi bir doktora sormuştum o yapabilirsin demişti kafam çok karışık ya
MerveC Rumeysa_18 canım bende kızımda süt alerjisinden şüphelendim doktor eğer alerji varsa rota aşısı yapmıyoruz dedi bence yaptırma