bbb0707 biz de 2. Ay aşılarını olduk. Sadece iki bacaktan yaptı doktoru verem aşısını yani koldan olanı yarın sağlık ocağında yaptıracağız. Aşıyı dün oldu bugün akşam ateşi çıktı bir de durmadan kusuyor 4 5 oldu. Normalde de kusuyordu ama bu kadar değildi. Sizin nasıl geçti