Esoz1110 Kızımın üst iki dişi ayrık 15 ay 17 günlük sizin bebeklerinizdede öylemiydi zamanla kapanır mı arası
Gizmokzilla Esoz1110 benim oğlumun da ayrık ama çocukken benim de ayrıkmış şuan dişlerimi görseniz yapılı sanırsınız dümdüz 🙂
Ezzzzi Esoz1110 bence ana dişleri gelince sıkıntı olmaz ama böyle kalırsa da estetik dolgu yapıyorlar 5 dakikalık bir iş , ben yaptırdım mesela 🥰 ama çocuklara ayrı dişi de çok yakıştırıyorum , çok tatlı kafaya takmayın
Esoz1110 Esoz1110 o üstteki dişleri öylede eşimin annesiyle ablasının öyle doğuştan acaba onlara mı çekti diye üzüldüm açıkcası sürekli bizimki gibi diye güya akıllarınca alay ediyorlar rahatsız oldum bu durumdan
Hiilyuss Esoz1110 kalmaz kız iri dişler gelince kapanır. Diş doktoru takipli ilerlersin hiç olmazsa tel tedavisi ile bile kapanır o. Ama sanmıyorum ileride görürsün böyle ayrık olanların dişleri inci gibi oluyor büyüyünce
adel18 Esoz1110 dolguyla kapatılabiliyor ben kapattırmıştım baya küçükken öyle kalırsa yaptırırsınız ufacık bir dolgu ileri de
alparslan221 Esoz1110 Benm bebeğımın de ayrık ve kaynanamında ayrık .bizimde böyle dıyolar aynı Bize benziyor dıyolar
Esoz1110 adel18 teyzemin kızınında öyleymiş süt dişi onlar kapandı bütün dişler çıkınca dedi bebeğinin tüm dişi çıkanlar belki bilir diye söyledim
Durucuumm Hiilyuss naptın bacım süt dişlerine tel tedavisi daha dökecek yenisi çıkacak diş gelişecek o tarz tedaviler tim gelişimleri bitikten sonra uygun görülürse bu diş de nişi yok ne teli
Mgf Esoz1110 benm oglmnda ayrik.yigenimnkide bebekkn ayrikti.12 yasinda birlesik disleri.dudak bagndn dolyi ayrik olabilir diye biz dktorada gsterdik.sıknti yok dedi.
Esoz1110 Mgf bu ayrıklık mıdır ya kesin bana şimdi öyle duruyor demişlerdi hepsi çıktığında düzelir gibisinden
Mgf Esoz1110 bicok bebegin boyle bnm grdugum bnce norml diye dusunuyorum.zamnla disler buyuyecegi icn duzelr.
BihterZiyagil_ Esoz1110 üzülecek birşey yok. Onlar kalıcı diş değil. Kalıcı bile olsa tedavisi var inci gibi yapıyorlar
Duyulurum Esoz1110 oğlum ve yeğenimin öyleydi. İkisi de 3,5 yaşında. Birinde ara kapandı diğerinde hala aynı.