eraysen 3prenses1prens ne kadar güvenilir bilmiyorum fakat bir iki güne ihtiyacım olacağı için bakmıştım sahibinden dolap gardrop gibi uygulamalarda satıyorlar elinde kalanları
Suhedalm 3prenses1prens reçetenizin süresi şubatta biteceğinden tekrardan o tarihe kadar mama yazılamaz diye biliyorum ben. En başında eczane size 10 tane mama verdiğinde itiraz etmeliydiniz tekrar yazdırmalıydınız. Ama bence yine de bir gidin mağduriyetinizi doktora anlatın yardımcı olurlar bence illaki.
3prenses1prens KiZlar sağlık ocağında ki doktor belki farklı mama yazsalar alabilirsin dedi doğru mu zaten yarın bebeğimi hastaneye goturecem gitsem farklı mama yazdirsam alabilir miyim
hunilimomy 3prenses1prens hmm biz aylik yazdiriyorduk suresi bitene kadar yazdiramazsiniz diye biliyorum ödünç alabilirsiniz surekli ayni eczaneden alıyorsanız eger bidaki gittiğinizde de sayısını yukselttirirsiniz doktora
3prenses1prens hunilimomy teşekkür ederim gittim öyle yaptım 🤗ödünç aldım yazdrinca sayıdan düşecekler
hfzhnf 3prenses1prens canım mesela bak bugün sağlık ocağına gittim normalde bana 8 kutu vermişlerdi bebeğime yetmedi oradaki doktorla konuştum 10 kutu yaptı Sen bunu değiştirebiliyorsun benim Raporum nisan ayına kadar
3prenses1prens hfzhnf teşekkür ederim çok şükür gittim eczaneden ödünç aldım süresi gelince yazdırıp sayıdan düşecekler
hfzhnf 3prenses1prens çok sevindim bir dakine sağlık ocagindan da yazılıyor sayısını yükseltin yetmiyor diye ben öyle yaptım hatta bugün
arsentopik yoncaburak diyette ha gi mamayı kullnıyorsunuz aceba bizede aptamil yazıldı içemiyor oglum
arsentopik yoncaburak bizde diyetteyiz aptamil yazıldı çok kötüydğ tadı bşde evolvia yı denemek istiyorum tadı nasık diye yada en iyi tadı olan hangisi ise