HacerErdogan Evet emzirdim doktorum bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Antibiyotik bile icmene gerek yok ama istersen icebilirsin dedi,ben icmemeyi tercih ettim. İğnenin de bir zarari yoktu arastirdim,sadece 2 saat sonra emzir dedi. Bir sıkıntı yaşamadım ben.