durukusunannesi_ annemsii çok mu yakınsınız bence gidilmez bile de. Yakınsak gideceğim derseniz tatlı börek gibi şeyler olur
Hiilyuss annemsii eğer oturacaksanız ne ikram edilmesi gerekiyorsa onu götürün cünkü hem psikolojik olarak hem fiziksel olarak çökmüs oluyor 🥹
CaninannesiCemre annemsii En yakın arkadaşımın başına gelmişti :( fincan vs çok sevdiği için LCW homedan fincan takımı almıştım çiçekle beraber 🙏
marsiyen Bence gidilmeli destek olunmalı ama sorularla can sıkılmamalı o anlatmadığı sürece hiçbir şey sorulmamalı. Pasta, kurabiye, börek vs götürülebilir. Onun mutlu olacağı bir eşya götürülebilir.
Avesila annemsii Kabul ediyor mu? Ben ölü doğum sonrası kimseyi kabul etmemiştim. Kardeşlerim, ailem falan vardı evde ama onlarla da iletişime geçmiyordum. Eğer kabul ediyorsa konuyla ilgili bir şeyler söylemeyin. Anlatmak isterse o anlatır. Çiçek alınabilir.
hndathn Manevi destek.Yeri geliyor onu bile istemiyor o anda insan.ben bebeğimi kaybettigimde kimseyi görmek kimsenin sesini duymak istemedim.basın sağolsun demeleri daha çok canımı acıtıyordu çünkü
elmaliturtam Bir kek yapın yanında sıcacık hoş bir sohbet yeterli. Teselli etmek yerine çünkü bizim toplumumuzda teselli adı altında işkence yapılıyor resmen. Onu dinlemek yeterli.
Gumus25 annemsii kendim de yaşadım kimin ne getirdiği pek de umrunda olmuyor insanin ama çiçek olabilir belki.
_Goktugunannesi__ annemsii muhtemelen oturulucak 1 2 saat kadar zahmet vermemek açısından 2 3 çeşit hamur işi kurabiye tarzı yapıp götürebilirsiniz