Kendinize eziyet etmeyin sizle alakalı değil. Bu onun süreci öğrenecek henüz bilmiyor. Anne sütü alanlar zaten 10 güne kadar yapmasa dahi normal. Benimde 2 aylık kızım var. Korkmayın. Kulak çöpüyle zeytinyağı ile uyarın poposunu azcık ama zorlamadan etrafına değdirin popo deliğinin. Birde bir tuvalet tutuşu var. Benim kızım o şekilde yapıyor kakasını. Yeni doğan’dan itibariyle yapılır diyo ama ben bir aydan sonra yaptkm sizde bi bakın