Kızlar 1 saat önce kızım uyandı. 2 ay 4 günlüğüz. Birden bire "hep uyuyor kalkıyor emiyor geri yatıyor sıkılmıyo mu acaba" diye düşünmeye başladım. Ve dedim ki ne kadar yorgun olursam olayım ben mutlu ve pozitif olursam bu bebeğimede yansır. Yorgunluğumu aklımdan çıkardım. Benim 2 telefonum var birinden en sevdiğim şarkıların listesini yaptım. Ve açtım şarkıyı aldım kızımı kucağıma bi oraya bi buraya giderek dans ettim oynadım hafif sallandım ayakta. Diğer telefonumlada bir kaç snap çektik instagram için :) Sonra birazda gazını çıkardım hala bu esnada dans ediyoruz ayaktayım yürüyorum. Gazıyla beraber kakasını yapınca koltuğa geçtik yatırdım koltuğa. Çıngıraklı oyuncaklarını aldım elime aşağı yukarı sağa sola hareket ettirdim gözlerinin nesneleri takip edebilmesi ve gelişimi açısından iyi oluyor. Bu esnada şarkılar söyleyip ben sürekli ellerimi şıklattım oynadım. Sonra altını değiştirdim. Bide güzelce emzirdim. Bunların hepsi 1 saat sürdü. Dans edince şarkı söyleyince zaman hızlı geçti. Kızımda yoruldu onada iyi geldi. Beşiğe koyduğum an gözlerinş kapattı ve uyudu bende elleri yüzüne gelmesin diye battaniyeyle sadece kollarını sardım. Umarım birilerine fikir olur ve işe yarar👍🏼 Ben yöntem buldukça yazıyorum buraya, dünde başka bi yöntem yazmıştım. Devir destek devri analar😂💪🏻